دانلود انیمیشن من نفرت انگیز 3 Despicable Me 3 2017 با دوبله فارسی

//bayanbox.ir/view/4673939616536349053/Despicable-Me-3-2017.jpg

دانلود رایگان انیمیشن من نفرت انگیز 3 Despicable Me 3 2017 با دوبله فارسی و سانسور شده

دوبله فارسی کارتون من نفرت انگیز 3 - Despicable Me 3 2017

ژانر: انیمیشن، خانوادگی ، اکشن، ماجراجویی

مخاطب:  بالای 10 سال

محصول: آمریکا

زمان فیلم: 1 ساعت و 20 دقیقه

امتیاز IMDb: امتیاز 6.3/10 از 105512 رای

بازیگران : Kristen Wiig، Miranda Cosgrove، Steve Carell

کارگردان : Eric Guillon

درباره فیلم من نفرت انگیز 3

فیلم من نفرت انگیز 3 : گرو که به همراه سه دخترش ( که در سری اول به فرزندی گرفت ) ، زندگی جدیدی را با لوسی ( که در سری دوم با او آشنا شد ) آغاز کرده، قصد دارد تا تمام شرارت های پیشین خود را کنار بگذارد و به زندگی اش بطور عادی ادامه دهد. همه چی به خوبی پش می رود تا اینکه سر و کله برادر دوقلواش درو که بسیار دلرباتر ، خوش قیافه تر و موفق تر از گرو است پیدا میشود . و این دو برادر با هم همراه میشوند تا آخرین شرارتشان را انجام بدهند - در این میان مینیون های دوست داشتنی …

درباره انیمیشن من نفرت انگیز 3:

من نفرت‌انگیز توسط شرکت ایلومینیشن اینترتینمنت برای یونیورسال استودیوز ساخته شده است. این سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های من نفرت‌انگیز به شمار می‌رود و دنبالهٔ انیمیشن من نفرت‌انگیز 2 است. این فیلم به کارگردانی پی‌یر کافین و کایل بلدا و نویسندگی سینکو پل و کن دوریو است. استیو کارل، میرندا کازگرو و دینا گیئر به ترتیب گویندگان گرو، مارگو و ایدث هستند و جولی اندروز به عنوان گوینده شخصیت مارلنا، مادر گرو است که این شخصیت در من نفرت‌انگیز ظاهر شد.

من نفرت‌انگیز 3 در تاریخ 14 ژوئن 2017 در طی جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی عرضه شد و سپس در 30 ژوئن 2017 توسط یونیورسال استودیوز در ایالات متحده آمریکا منتشر شد. این فیلم بیش از 885 میلیون دلار در سراسر جهان به فروش رسیده است و این رقم سومین فیلم برتر سال 2017 است.

 

دانلود کارتون من نفرت انگیز 3  Despicable Me 3 2017

کیفیت: 1080p حجم: 1.29 گیگابایت | کیفیت: 720p حجم: 817 مگابایت

نسخه دوبله فارسی سانسور شده
 

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 720p

 

BluRay, Despicable Me 3, WEB-DL, x265 HEVC, دانلود Despicable Me 3 2017 720p, دانلود انیمیشن من شرور Despicable Me 3 با کیفیت 1080p, دانلود انیمیشن من نفرت انگیز 3 دوبله فارسی Despicable Me 3 2017, دانلود دوبله فارسی انیمیشن Despicable Me 3 2017, دانلود دوبله فارسی انیمیشن دسپیکابل می 3 2017, دانلود رایگان, دانلود زیرنویس فارسی, دانلود کارتون من شرور 3 با دوبله فارسی, دانلود مستقیم انیمیشن Despicable Me 3 2017, دوبله فارسی, کیفیت بلوری, من شرور 3, من نفرت انگیز 3 دوبله فارسی

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی